meer nieuws over mijn reis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu meer nieuws over mijn reis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu

meer nieuws over mijn reis

Door: Anna Berends

Blijf op de hoogte en volg Anna

30 December 2013 | Nederland, Apeldoorn

lieve Mensen

vandaag heb ik een gesprek gehad met Bob Hofman en Manon van Herwijnen. zij zijn de leiders over mijn reis naar Suriname.
ik heb aan hun alle vragen gesteld die ik had.
ik vertrek op 18 januari 2014 en om 11:30 vertrekt het vliegtuig vanaf Schiphol.
ik moet om 8:30 uur die dag aanwezig zijn. ik ga vliegen met een boeiing 747 van KLM. er kunnen 400 mensen in het vliegtuig.
ik kom om 16:30 ongeveer aan in Suriname in hun tijd.
ik ga 3 dagen scholen bezoeken.
en ga zondag 19 januari naar een museum en Paramaribo verkennen.
ik moet elke dag vroeg op. en het zijn lange dagen.
in Suriname is het 25 a 30 graden.
ik ga met 45 mensen daar naar toe.
in Suriname hebben ze dollars. 4 dollar is 1 euro.

op straat mag je niks kopen van eten. omdat het eten te lang in de zon kan liggen. en wij als Nederlanders worden daar ziek van.

vanavond krijg ik mijn inenting voor gele koorts en hepatitus A.
en 2 januari haal ik mijn paspoort op.

dit was het voor nu.

liefs Anna


  • 30 December 2013 - 14:53

    Thea Berends:

    Mooi verslag van het gesprek van vanochtend. Ook ik ben weer wat wijzer geworden ;)

  • 30 December 2013 - 16:37

    Rutger:

    Interessant hoor, ik zal je zeker volgen ;-)

  • 30 December 2013 - 19:47

    Elle:

    Wat een mooi verslag van het gesprek vanmorgen Anna. Erg leuk om te lezen. Sterkte zo met de prikken.

  • 31 December 2013 - 11:26

    Evelien Rijnders:

    Heel erg leuk Anna om zo jouw reis mee te kunnen maken. Geniet er lekker van.

  • 03 Januari 2014 - 14:42

    Kitty:

    Mooi verslag Anna , steeds een beetje wijzer worden...geweldig

  • 03 Januari 2014 - 17:05

    Otteline:

    Leuk om te lezen. Fa waka ...en ...Brasa (dat is 'liefs' in Surinaams).

  • 06 Januari 2014 - 14:09

    Klas 4/5 D:

    hoi anna

    wij kijk nu op de site van waar ben je nu en dat ziet er goed uit.
    wij 4/5 D gaan je zeker volgen.
    hier komen nog wat vragen wat is gele koorts in ??

    groetjes 4/5 D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Anna

ik ben Anna Berends ik ben 18 jaar oud.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 13371

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 26 Januari 2014

stage lopen in suriname

Landen bezocht: