vandaag 2 scholen bezocht. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu vandaag 2 scholen bezocht. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu

vandaag 2 scholen bezocht.

Blijf op de hoogte en volg Anna

21 Januari 2014 | Nederland, Apeldoorn

lieve Allemaal

ik heb vandaag 2 scholen bezocht

de Petrus Donders school en Kennedy School

een school is voor dove en slechthorende kinderen.
en de andere heeft een beperking.

het is hier 30 graden.

en heb het hier goed naar mijn zin.
ik ga elke avond uiteten.

liefs Anna

  • 21 Januari 2014 - 19:07

    Tante Riks:

    Lieve Anna,

    Mooie foto's!
    Maak je die allemaal zelf?
    Je zult 's avonds wel moe zijn en lekker in je bed rollen.
    Wat beleef jij veel in deze week!
    Wij vinden het erg leuk om je verslagen van de reis te lezen.
    Voor morgen weer veel plezier.

    Liefs, tante Riks ( en oom Aldert natuurlijk )

  • 21 Januari 2014 - 20:21

    Kitty:

    Hi, Anna, weer een mooie dag met schoolbezoeken...een hele ervaring....geweldig dat je dit meemaakt.
    Ik(wij 4/5 D) zijn zo benieuwd naar je verhalen....eet lekker en slaap lekker. Tot Skype
    Heel veel groeten, kitty

  • 21 Januari 2014 - 20:42

    Thea:

    Dag lieverd,

    Wat heb je weer mooie foto's van de scholen gemaakt. Weet je hoeveel kinderen in de klas zitten? Ik zag ook slingers hangen, was er een jarige?
    En wat een grappige poppenhoek met al die knuffels.

    Weer lekker gezwommen vanmiddag? En dan nog lekker uit eten vanavond. We spreken elkaar weer via face time.

    XxxMama

  • 21 Januari 2014 - 21:32

    Jolanda:

    Ha die anna,

    Leuk hoor die scholen, leuke foto's ook!
    Wel anders ook, zie je je hier in nederland ook al met allemaal dezelfde t shirts lopen?

    Wat een heerlijk weertje daar, hier is het grijs en 3 graden en bij jou zonnig en 30 graden. Geniet er maar van! Doen hoor! Ik denk dat er heel veel mensen graag met je zouden willen ruilen, je boft maar!

    Nou anna ik ga slapen was vanmorgen al om 5 uur wakker. Nathanja ging met school een dagje skieen en ze moesten al om kwart voor 6 op school zijn. Ging sjoerd ook mee?

    Groetjes, jolanda

  • 22 Januari 2014 - 00:50

    Mieke En René:

    beste anna we zien en lezen dat je het naar je zin heb. het weer daar is ook lekker beter als hier met 5 graden over dag. nog veel plezier en succes nog fijne dagen groetjes mieke en rené doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 22 Januari 2014 - 08:04

    F Lily:

    Ha die Anna

    Je bent er maar druk mee, met al die verschillende scholen, maar ook heel leuk.
    Heb je ook tijd voor "gewone"gesprekjes met leerlingen(dus prive) ?
    Over het weer heb je niet te klagen, zo'n heerlijk zonnetje doet wonderen.
    Anna , doe waar je goed in bent, wij zijn trots op je.
    Veel groetjes jut Lily

  • 22 Januari 2014 - 08:42

    Henk Bons:

    Dag Anna,
    ik zou wel met je willen ruilen!
    En vanwege het mooie weer daar en een heel andere wereld, en, om ook die scholen te kunnen zien.
    ik vind het heel interessant wat je vertelt en wat je via jouw foto's laat zien.
    Geniet vooral van alles wat anders is dan hier in Holland.
    Groet, Henk Bons (SBO De Prinsenhof)

  • 22 Januari 2014 - 09:12

    Anneke Boon:

    Dag Anna,

    Van je moeder had ik al gehoord dat je zo'n verre reis ging maken. En nu zie ik alles wat je meemaakt!
    Wat geweldig dat je zoveel mooie ervaringen opdoet en ook heel leuk dat er zoveel te zien is op de foto's. Zo kunnen wij ook meegenieten van jouw mooie reis!
    Nog heel fijne dagen en veel plezier!

    Groeten van Anneke Boon ( SBO De Prinsenhof)

  • 22 Januari 2014 - 09:45

    Hilda:

    Hey Anna,

    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! andere scholen bezoeken, dat zou jij als juf ook wel willen, zeker in het buitenland!!
    En uit eten elke avond, mm mm heerlijk, dat lijkt me ook wel wat ;)
    Nou ben benieuwd naar je volgende blog.
    Doe! Groetjes van Hilda

  • 22 Januari 2014 - 09:47

    Hilda:

    Ik bedoel natuurlijk: dat zou Ik ook wel willen, scholen bezoeken!!

  • 22 Januari 2014 - 23:15

    Annemieke En Erwin :

    Hè Anna,
    Gaaf om te lezen dat het zo goed gaat!
    En vooral dat je geniet.
    Wat hebben jullie al veel gezien...
    Liefs!

  • 23 Januari 2014 - 09:32

    Multimedia:

    Hoi Anna,

    Vind je het leuk daar?
    Mooi foto's zeg.

    Veel plezier nog.

    Groeten,
    Brian, Leon, Wouter, Mustafa, Rebecca, Mark, Youri en Stephan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Anna

ik ben Anna Berends ik ben 18 jaar oud.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 748
Totaal aantal bezoekers 13365

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 26 Januari 2014

stage lopen in suriname

Landen bezocht: