de eerste indruk van de scholen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu de eerste indruk van de scholen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu

de eerste indruk van de scholen

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

20 Januari 2014 | Nederland, Apeldoorn


lieve allemaal

gisteren hebben we heerlijk gegeten bij chi min.

vandaag heb ik 2 scholen bezocht

Jule Fernandes school en Julius Lobato

de eerste school hebben we gezien dat de vlag werd gehezen en het volkslied word gezongen.

de scholen zagen er wel anders uit.
maar er waren ook weer dingen het zelfde wat wij in Nederland ook hebben.
vond erg interessant.

de Julius Lobato had 400 leerlingen.

en de andere minder.

liefs Anna

  • 20 Januari 2014 - 19:18

    Tante Riks:

    Lieve Anna,

    Zien we je daar staan in een topje!
    Ben wel een beetje jaloers op je, het is hier koud en een beetje miezerig .
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en leuk om te lezen, wat je daar uitspookt.
    Nog veel plezier.

    Groetjes, tante Riks

  • 20 Januari 2014 - 20:51

    Dabdei:

    Hallo Anna, Wat heb je al veel gezien,
    leuke foto's !!!
    Wij zijn jaloers op jou.
    Heb je al kouseband gegeten en bananenbomen gezien?
    Geniet er nog van en veel plezier.
    Groetjes, Dennis, Simone en de rest van de Dabdei.

  • 20 Januari 2014 - 21:31

    Tonny:

    Hallo Anna,

    Wat een mooi land is Suriname!
    En dat heerlijke weer!
    Fijn dat de reis goed gegaan is en dat je het zo naar je zin hebt.
    De scholen zijn mooi daar, maar ze zijn daar wel strenger hè?
    Als je weer gaat, dan bied ik me aan om jou te begeleiden!
    Ik wens je een fijne week, die je nooit zal vergeten!
    Ik blijf je volgen en de mooie foto's bekijken.

    groetjes, Tonny

  • 20 Januari 2014 - 22:08

    Thea:

    Lieve Anna,

    Wat leuk om foto's te zien van de scholen. De computers zag ik ook, worden die gebruikt voor de learning circles.
    Eet smakelijk, fijne avond en welterusten voor straks xxmama

  • 20 Januari 2014 - 22:27

    Linda Van Druyten (juf Linda):

    Leuk om te lezen Anna. Ik heb ook met Mariëndael in Suriname geweest.
    Allemaal herkenbaar wat je schrijft.
    Veel plezier!
    Groetjes,
    Linda

  • 20 Januari 2014 - 22:40

    Mirjam:

    Hoi!
    Ziet er interessant uit op die scholen!
    Ben je vast ook wel moe na zo'n dag met alle nieuwe indrukken.
    Welterusten! Kijk uit naar je volgende verslag!

  • 21 Januari 2014 - 10:03

    Juf Lily:

    Hallo Anna

    Wat leuk om te zien hoe de kinderen daar onderwijs krijgen, EN jij samen met een leerling op de foto!
    Je zal nog veel meemaken op de scholen en overal waar je kom. Het land ziet er heerlijk zonnig uit.
    Ik wens je fijne dagen en een gezellige tijd met de andere jongelui.Ik ben best wel jaloers, heel veel groeten JUF Lily

  • 21 Januari 2014 - 10:48

    Jaap:

    Dag Anna,

    Terwijl jij net uit bed bent kijk ik even naar de site. Heb je ook met kinderen en meesters en juffen of de scholen gepraat? Doen ze daar ook computerwerk en gebruiken ze de multimedia en sociale media net als jij? Ik ben wel benieuwd, kun je iets vertellen over de mensen die je ontmoet?

    groet, Jaap en dikkeX van papa

  • 21 Januari 2014 - 10:49

    Jaap:

    Dag Anna,

    Terwijl jij net uit bed bent kijk ik even naar de site. Heb je ook met kinderen en meesters en juffen of de scholen gepraat? Doen ze daar ook computerwerk en gebruiken ze de multimedia en sociale media net als jij? Ik ben wel benieuwd, kun je iets vertellen over de mensen die je ontmoet?

    groet, Jaap en dikkeX van papa

  • 21 Januari 2014 - 11:28

    Multimediaklas:

    Mooi foto's Anna. Leuk dat we je even via Facetime hebben gesproken.

    Groeten en veel plezier nog,
    Giovanni, Ewan, Wesley, Youri en Stephan

  • 21 Januari 2014 - 11:34

    Lidi Schepers:

    Hoi Anna,
    Wat een andere wereld! Super dat je dit doet.
    Heel herkenbaar de mooie foto's en je verhalen. Heb het allemaal ook een keer mogen zien.
    Veel succes en plezier!
    Groetjes Lidi Schepers
    ICT-coach Lichtenbeek

  • 21 Januari 2014 - 12:16

    Rolinde Hatzmann:

    Hallo Anna,

    Wat geweldig dat je deze reis mag maken! Leuk ook om je blog te lezen!
    Ik wens je heel veel plezier toe tijdens je verblijf daar en ik houd je blog in de gaten!
    Gr. Rolinde

  • 21 Januari 2014 - 13:22

    Juf Kitty:

    Hoi Anna, geweldig je verslag en de foto's. Ziet er heel interessant uit...
    Wat zul je veel meemaken. Praat je ook met leerlingen? en met leerkrachten?
    geniet van de ervaring Tot skype morgen...alvast
    grt, Kitty

  • 21 Januari 2014 - 14:37

    Ciska:

    Hoi Anna,
    Het lijkt me echt een heel bijzondere ervaring wat jij daar allemaal meemaakt!
    Ik ben benieuwd naar je verdere verhalen, groet Ciska
    (zal je wel missen morgen bij de musical)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Anna

ik ben Anna Berends ik ben 18 jaar oud.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 13366

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 26 Januari 2014

stage lopen in suriname

Landen bezocht: