laatste dag suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anna Berends - WaarBenJij.nu laatste dag suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anna Berends - WaarBenJij.nu

laatste dag suriname

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

25 Januari 2014 | Suriname, Paramaribo


lieve Allemaal

ik ben gisteren naar de mytylschool geweest. die school vond ik het meest op Het Prisma lijken. daar zitten ook mensen in een rolstoel. en aangepaste wc. was een bijzondere school.

gister middag ben ik naar cola creek geweest.
dat is een rivier plas en dat is net zo bruin als cola. daar hebben ze ook echte cola in gedaan. daar zijn we de hele middag geweest.
bij cola creek waren ook allemaal hapjes en drinken. was erg lekker.

gisteravond zijn we bij zus & zo geweest.
daar hebben we ook allemaal hapjes gehad met drinken.

vandaag kon ik uitslapen.
heb ik lekker genotbeten.
en heb ik geschopt in de stad.
heb me koffer ingepakt.
en gaan om 15:00 uur richting het vliegveld met de bus.
en gaan om 20:00 uur vliegen in de tijd van Suriname.
en kom morgen om 8:00 uur aan in Schiphol in de Nederlandse tijd.

kort om het was een fantastische week.
ik heb veel dingen geleerd en gezien en nieuwe contacten gemaakt.
iedereen bedankt voor deze mooie week.

liefs Anna

  • 25 Januari 2014 - 18:56

    Yvonne HWL:

    Goh.... alweer de laatste dag en ben je al aan het vliegen op dit moment. Wat veel foto's en mooie enthousiaste reisverhalen. Wat een fantastische ervaring Anna. Geweldig voor je.
    Als je dit terug leest en jij al weer thuis en zeg ik: Welkom Thuis Anna!

    Tot snel, groetjes van ons allemaal vanuit het HWL

  • 25 Januari 2014 - 21:59

    Juf Rianne:

    Hoi anna! Wat super om je verhalen te lezen en fijn dat je het naar je zin hebt gehad en veel mooie ervaringen hebt kunnen opdoen! Fijne terug reis en tot op school anna! Groetjes

  • 26 Januari 2014 - 14:34

    Tante Riks:

    Je bent weer thuis en ligt misschien nu wel lekker te slapen.
    Je hebt veel beleefd en denkt vast nog vaak met veel plezier terug aan deze week.
    Koud hier in Nederland, even wennen!
    Weer succes met je werk op je stageplek.

    Liefs, tante Riks

  • 27 Januari 2014 - 13:56

    Liesbeth Keijzer:

    Hoi Anna, wat heb jij een leuke week gehad. Je verslagen zijn helemaal helder en duidelijk. Ik denk dat je nu weer veel erbij hebt geleerd en waar je de komende tijd nog wel eens aan zult terugdenken. Ook van je foto's heb ik genoten.
    Welkom thuis . Liesbeth

  • 28 Januari 2014 - 11:05

    Jenny:

    Ik heb genoten van je schrijfsels en leuke foto's.
    Dank je wel dat je ons zo hebt meegenomen op jouw reis!

    groetjes Jenny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Anna

ik ben Anna Berends ik ben 18 jaar oud.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 3613
Totaal aantal bezoekers 13343

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 26 Januari 2014

stage lopen in suriname

Landen bezocht: