curcus dolfijnen en water - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anna Berends - WaarBenJij.nu curcus dolfijnen en water - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anna Berends - WaarBenJij.nu

curcus dolfijnen en water

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

23 Januari 2014 | Suriname, Paramaribo


lieve Allemaal

vanmorgen heeft Bob Hofman samen met Manon van Herwijnen een curcus gegeven over de cirle,s.
ik heb daar geholpen.
om aan mensen uit te leggen hoe ze er in moeten werken.

vanmiddag zijn we met de bus naar de boten gegaan.
en zijn we eerst naar de overkant gegaan. daar kregen we een rondleiding.
toen we daar klaar waren gingen we terug de boten in.
en gingen we een heel stuk varen over de Suriname rivier.
daar heb ik ook heel veel dolfijnen gezien.
veder hadden we ook disco op de boot.

veder heb ik 2 budi,s er bij.

vanavond gaan we weer lekker uiteten.

liefs Anna

  • 23 Januari 2014 - 22:25

    Anna Berends:

    me foto bundel zit vol.
    foto,s komen nog wel alleen effe kijken hoe.

  • 24 Januari 2014 - 08:27

    Lily Otjens:

    Ha die Anna

    Wat maak je een hoop leuke dingen mee! Al die verschillende scholen en en al die verschillende manieren hoe leerlingen leren. En dan 's middags leuke dingen doen, met de boot weg en dolfijnen zien! En kijken naar Surinaamse dans en lekker Surinaams eten. NEE< WIJ ZIJN HELEMAAL NIET JALOERS!!

    Nog fijne dagen , ik volg je, veel groetjes juf Lily

  • 24 Januari 2014 - 14:52

    Jantien:

    Erg handig dat je kon helpen bij de cursus.
    En disco op de boot, dat lijkt me ook wel wat.
    Leuk dat je het volhoudt om elke dag te schrijven!

  • 24 Januari 2014 - 18:53

    Meinette:

    Hoi Anna,
    Leuk om je reisverslagen te lezen.
    Nog heel veel plezier!!

  • 24 Januari 2014 - 23:12

    Thea:

    Wat geweldig om dolfijnen te zien. Is weer eens wat anders dan zeehonden in de Waddenzee.
    Nog even genieten hoor. Xxxmama

  • 25 Januari 2014 - 11:20

    Malon:

    hallo anna ik heb misschien een oplossen.

    voor je foto probleem is een het misschien een idee om wat foto,s er af te halen om dan weer wat nieuwe foto,s er op te zetten

    is dat een idee??

    groetjes malon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Anna

ik ben Anna Berends ik ben 18 jaar oud.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 13345

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 26 Januari 2014

stage lopen in suriname

Landen bezocht: