druk met de voorbereidingen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu druk met de voorbereidingen - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anna Berends - WaarBenJij.nu

druk met de voorbereidingen

Door: Anna Berends

Blijf op de hoogte en volg Anna

06 Januari 2014 | Nederland, Apeldoorn

Lieve Allemaal

er is al weer veel gebeurt.

in de vakantie heb ik een gesprek gehad. met Bob Hofman en Manon van Herwijnen samen met me ouders.
in de vakantie heb ik ook mijn inentingen voor gele koorts en Hepatitis A.
vandaag heb ik samen verder gewerkt aan de voorbereidingen met mijn collega Manon van Herwijnen. veder ben ik bij Aviodroom geweest in Lylystad. om te kijken hoe het allemaal er uit ziet. in een vliegtuig.

liefs Anna

  • 06 Januari 2014 - 19:15

    Riks Van Der Molen:

    Lieve Anna,

    Heb het mailtje weer teruggevonden en mijn e-mail adres gegeven.
    Leuk om te volgen, dat gaan we zeker doen!

    Succes met de verdere voorbereidingen.

    Kus, tante Riks

  • 07 Januari 2014 - 11:25

    Odeth Bloemberg:

    Wat ben je goed bezig Anna!
    Leuk om je voorbereidingen en natuurlijk straks de reis via deze weg mee te beleven.
    Geniet ervan!

  • 07 Januari 2014 - 13:03

    Juf Rianne:

    Hoi Anna,
    Leuk om je blog te gaan lezen Anna! Succes met de voorbereidingen en succes straks op je reis!

    Groetjs Rianne

  • 08 Januari 2014 - 15:59

    Mevrouw Nanske Lahaye:

    Dag Anna,

    het lijkt wel gisteren dat ik zelf al deze voorbereidingen mocht doen. Ik heb het even opgezocht. Het was in 2008! Wat vliegt de tijd. Ik vind het heel leuk dat ik jouw belevenissen kan volgen daar.
    Mijn tip: proef de bananen, die zijn echt zo ontzettend lekker!

    Groetjes mevrouw Nanske

  • 10 Januari 2014 - 10:15

    Anna Berends:

    dag Mevrouw Nanske

    dat is al weer een tijdje geleden voor u.
    ik zal zeker de bananen gaan proberen.

    groetjes Ann Berends

  • 11 Januari 2014 - 20:42

    Mirjam:

    Lieve Anna,

    Nog een week en dan ga je op reis!
    Heerlijk naar de warmte... Ben wel beetje jaloers hoor.
    Succes met voorbereidingen.
    Het is spannend, maar komt goed en wordt een geweldige ervaring!
    Liefs Mirjam

  • 13 Januari 2014 - 14:18

    Jeffrey :

    hoe heet je hortel

  • 16 Januari 2014 - 20:17

    Lisa:

    Ik wens je een prettige tijd in Suriname .
    Veel plezier en succes met alles wat je gaat doen in Suriname .

  • 17 Januari 2014 - 15:03

    Jufdini:

    Hoi Anna,

    ik ben weer 'bij' hoor! :)
    Nog 1 nachtje!!!! spannend!!
    Ik wens je heel veel plezier!

    groetjes, juf Dini.

  • 17 Januari 2014 - 17:28

    Renate:

    hoi Anna

    heel veel suc 6 daar en ik zal je volgen


  • 17 Januari 2014 - 17:32

    Fenny:


    Goede reis Anna, en ik hoop dat je daar een hele mooie tijd hebt!!

  • 17 Januari 2014 - 18:43

    Alien:

    Geniet Anne en het gaat super gaaf worden!!!

    Liefs
    Alien

  • 17 Januari 2014 - 23:11

    Mirjam:

    Lieve Anna,

    Goede reis morgen!!
    X

  • 18 Januari 2014 - 19:32

    Nico Teunissen:

    Beste Anna,
    Als ik dit schrijf ben je nog onderweg naar Zanderij op weg naar mooi Suriname!
    Ik wens je ongelofelijk veel plezier in dit heerlijke land! Ik hoop en denk dat je er erg van gaat genieten! Ik ga je op de voet volgen!
    Groet van Nico

  • 19 Januari 2014 - 10:24

    Danny V Dijken :

    heeeeeeel veeel plezier daar en doe je best anna ! :)

  • 19 Januari 2014 - 13:30

    Jolanda Koster:

    Als je wakker bent ga je vast al wel wat schrijven over je reis. Ik hou het in de gaten ben benieuwd. En ben je ook naar de wc geweest? Grapje natuurlijk ben je dat. Ook nog een beetje kunnen slapen? Hier alles goed. Je moeder nog gesproken in de kerk vanmorgen, ze is super trots op je dat kon ik aan alles merken. En het is maar een weekje dan zien we je weer. Veel plezier daar. Kus jolanda

  • 19 Januari 2014 - 16:42

    Lisanne:

    Hoi Anna heel veel succes in Suriname
    Ik vind het knap dat je daar heen gaat voor stage met mensen die je niet goed kende!!
    Heel veel plezier Gr lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Anna

ik ben Anna Berends ik ben 18 jaar oud.

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 13342

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 26 Januari 2014

stage lopen in suriname

Landen bezocht: